.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
”مسبب بسیاری از گرانی ها مردمند“
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس نهم با بیان اینکه مسبب بخش اعظمی از گرانی ها خود مردم هستند، گفت: مردم خود باید در کنار دستگاه های نظارتی همکاری کنند تا مانع سودجویی دلالان، سودجویان و محتکران کالا شوند.

به گزارش شمال نیوز، سید سعید حیدری طیب در گفتگو با مهر گفت: مردم ایران اعتقادات خاصی در خصوص نوروز دارند، لذا هر ساله برای حفظ این اعتقادات و نو شدن طبیعت آن را جشن می گیرند.

وی افزود: نو کردن لباس، لوازم منزل و خرید کالاهای جدید برای سال نو روالی است که در هر نوروز ایرانیان به آن می پردازند و منحصر به قشر خاصی نیست.

حیدری طیب ادامه داد: با توجه به موارد ذکر شده وظیفه مسئولان برای تامین و نظارت بر بازار عید باید چندین برابر دیگر ایام سال شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی گفت: دولت به عنوان یکی از ارکان اصلی تامین و نظارت بر کالای شب عید مردم باید به نحو احسن این کار را انجام داده و این وظیفه در قوه مجریه بر عهده دستگاه هایی چون سازمان صنعت، معدن، تجارت و تعزیرات حکومتی است که با نظارت کامل و اساسی مانع سواستفاده دلالان و مفسدان بازار شوند.

وی افزود: دولت باید کالاهای اساسی چون مواد غذایی اعم از (برنج، گوشت و...) را تامین و در اختیار مردم قرار دهد.

حیدری طیب در خصوص گرانی برخی کالاها و نایاب شدن آن، چون برنج گفت: تا جایی که بنده مطلعم برنج و دیگر کالاهای اساسی هم اکنون به صورت وفور در کشور تامین شده و اگر هم اکنون مشکلی به خصوص در مورد برنج وجود دارد بخش اعظم آن مربوط به خود مردم است و مردم خود مسبب بسیاری از گرانی و نایاب شدن کالاها هستند.

وی افزود: متاسفانه به محض اینکه کالایی در بازار درصدی گران شده و یا مقداری کاهش یابد مردم اقدام به ذخیره انبوه آن می کنند، تا حدی که در صف های طویل برای خرید آن از صبح تا شب می ایستند.

حیدری طیب ادامه داد: به نظر بنده مردم خود درکنار دستگاه های نظارتی همکاری کرده و با برخورد مناسب مانع از سواستفاده سودجویان و محتکران شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در پایان از همه دستگاه های مرتبط و دست اندرکار خواست تا با نظارت و همکاری لازم عید باستانی نوروز ۹۲ را برای مردم خاطره انگیز و به دور از هر دغدغه کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 اسفند 1391
اگر مردم براي خريد و نگهداري كالا حريص نباشند همه چيز فراونتر و ارزانتر مي شود
lk 5 اسفند 1391
همه جااین مردم هستندکه نردبان شماهستند.
نا شناس 5 اسفند 1391
نمایندگان بی عرضه و بی دانش باید مردم را عامل گرانی بدانند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.